Cumpărăturile online sunt, în acest moment, pe un trend ascendent, iar acest lucru aduce o provocare companiilor, care trebuie să se adapteze pentru a asigura o experiență pozitivă clienților lor.
Ambalarea corectă a produselor este foarte importantă pentru orice business online. Beneficiile pentru tine și clienții tăi sunt numeroase – acordă atenție împachetării produselor și reduci deteriorarea coletelor, deci ai mai puține retururi – deși nu pare, un colet ambalat corect, îți va reduce cheltuielile totale de ambalare – obții clienți fideli cu un grad mare de satisfacție – ai taxe de livrare mai mici.
Companiile care își doresc să reziste noilor cerințe, trebuie să își adapteze reursele și consumul pentru a satisface pretențiile clienților online, fără a uita de propriul profit.
Iată câteva secrete pentru afacerile e-commerce care își doresc succesul.
Prețuiește-ți produsele și clienții – protejează-ți produsele în timpul expediției
Atunci când ambalezi produsele pentru expedierea lor către client, este foarte important să îți evaluezi produsul și să determini dacă ai un produs
fragil, care necesită protecție suplimentară sau e un produs rezistent la manipulare. Acest lucru te va ajuta să utilizezi soluții de ambalare adecvate, cum este
folia stretch sau
folia cu bule ori
hârtia de împachetat. Pentru produsele fragile sau casante utilizează
banda adeziva Fragil pentru a marca coletul, astfel, curierul care va transporta coletul, va fi mult mai atent atunci când îl mută dintr-o parte în alta.
Poate cel mai important sfat este să te asiguri că toate coletele tale sunt suficient de rezistente și că își păstrează integritatea, chiar dacă este manevrat de multe ori până ajunge la destinatar. Un colet securizat, ambalat corespunzător, îți va aduce mai multe beneficii decât unul care arată frumos, dar nu protejează conținutul. Așa că nu face economie la ambalaje și folosește protecție suplimentară, chiar dacă ți se pare costisitor, vei avea avantaje pe termen lung, căci vei obține clienți fericiți și costuri totale de ambalare mai mici.
! Alege corect tipul de ambalaj
Hai să facem câteva exerciții de imaginație
1. Să spunem că magazinul tău online vine cărți. Ce produse de ambalare trebuie să folosești ?
2. Vinzi articole fashion?
3. Ai un magazin de vinuri ? pun pariu că ai emoții la fiecare livrare că sticlele tale se vor sparge până ajung la client
Alege pentru ambalare cutii speciale pentru transport și depozitare vinuri + folie cu bule + banda adezivă
Dorește-ți un business profitabil – păstrează costurile de ambalare cât mai mici
În planul tău financiar, acest aspect joacă un rol important și trebuie să fie prioritar.
Fiecare retur, fiecare colet suplimentar, fiecare eșec costă, deoarece costul per vânzare crește. De aceea, ambalarea corectă joacă un rol important, iar acest lucru nu înseamnă că trebuie să investești mai mult în produse pentru ambalare și nici să faci compromisuri. Trebuie doar să îți înțelegi produsul și să alegi acele ambalaje care vor asigura o călătorie perfectă a produsului tău de la tine, până la clientul tău.
Digitalizare tot mai accentuată a dus la apariția unor soluții tehnologice, care permit azi producția personalizată de ambalaje, așa că nu te limita la faptul că ești la început și că ai un business mic. În acest moment poți cere o
ofertă personalizată de la furnizorul tău, care îți poate realiza cutii la dimensiunea dorită sau imprimarea plicurilor de curierat, benzi adezive personalizate sau etichete cu însemnele brandului tău. Discută cu furnizorul tău local și sigur vei găsi soluție optimă de ambalaje.
Satisfacția clientului – cheia către succes
Dacă ai bifat primele două sfaturi, te poți focusa pe crearea unei experiențe bune de cumpărare pentru clienții tăi.
Dacă ești la început de drum, nu te sfătuim să faci învestiții costisitoare în ambalaje branduite. Alege, însă, mici elemente, precum
etichetele autoadezive pe care să îți pui logo-ul, astfel încât clientul să îți rețină numele. Pe măsură ce compania ta se extinde, poți opta pentru personalizarea completă a ambalajelor tale – personalizează cutiile, benzile adezive folosite sau plicurile, astfel încât imaginea de brand să fie consolidată, iar numele tău să fie recunoscut. Mergi apoi, la metode de marketing care să te apropie și mai mult de clienții tăi și adaugă în colete flyere, vouchere cu discounturi, scrisori de mulțumire și chiar mici mostre cadou pentru a fideliza clienții. Folosește aceste mici trucuri pentru a îți crea o comunitate care să îți utilizeze produsele cu încredere și în mod constant și care să rezoneze cu brandul tău și nu uita că toate deciziile de cumpărare sunt bazate pe emoție, așa că merită să încerci orice truc pentru a atrage clienții. Orice investiție în
ambalaje personalizate este o investiție în creșterea vânzărilor pe termen lung.
Sfat: folosește produse cu impact, diferențiatoare, cum ar fi
banda adezivă din hârtie, care se desface mult mai repede de pe colete, fără ajutorul unui cutter, ea putând fi ruptă cu mâna, astfel clientul va putea să desfacă coletul mult mai repede și să își vadă produsele comandate.
Banda din hârtie este, în plus, o dovadă a angajamentului companiei tale față de mediu, aceasta fiind un produs eco, și implicit față de el - clientul tău.
Cartonescu îți oferă soluții pentru ambalare, ne găsești aici, la doar un click distanță -
contactează-ne - urmărește-ne pe pagina de
Facebook sau suna-ne direct la 0040 722 155 788